http://www.paidtoclick.com

Monday, June 11, 2012

Serieminnares Karen Marley is trots op haar meer dan vijftig affaires


Serieminnares Karen Marley is trots op haar meer dan vijftig affaires.

Karen Marley
Dit weekend lazen we op diverse internet sites het verhaal van Karen Marley die al wordt beschreven als de ' Serieminnares'. Karen Marley is een vrouw van 45 die er openlijk voor uitkomt dat ze kikt op getrouwde mannen. En ze doet flink haar best om deze mannen te verleiden tot een vrijpartij.

Karen Marley die zelf een huwelijk op de klippen zag lopen, vindt dat haar niets verweten kan worden: "Getrouwde mannen zijn beter getraind", legt Marley uit. "Hun vrouwen hebben de scherpe kantjes er al afgehaald, dus weten ze hoe ze zich in het bijzijn van een vrouw moeten gedragen."
Karen Marley

Ik vind het een ordinaire trut die heel veel kapot maakt. Maar aan de andere kant ben ik het er met haar over eens dat ze trots mag zijn. Als ze nu een geweldig lekker wijf van een jaar of 25 zou zijn met lange benen en een dubbel D cup, kan ik me voorstellen dat de mannen met bosjes tegelijk voor haar vallen. Maar dat is ze niet! Bij lange na niet. Ze is zelfs lelijk. Ik vind het geweldig knap dat zo'n lelijke vrouw maar liefst 50 kerels zo gek krijgt om bij haar in bed te duiken. Om hun eigen vrouw met zo een afzichtelijke vrouw te bedriegen. Dat is inderdaad een prestatie van formaat!
Schrik niet! Dit is Karen Marley

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2012 by : ba2_kan