http://www.paidtoclick.com

Saturday, July 14, 2012

De losse handjes van Badr Hari. Badr Hari mept er flink op los


De losse handjes van Badr Hari. Badr Hari heeft naast Koen Everink meer mensen mishandeld

De losse handjes van Badr Hari
Zie ook: Badr Hari is gewoon een grote crimineel

Zie ook: Wie is Badr Hari? Badr Hari is de man waarmee Estelle Gullit haar Ruud Gullit bedriegt

Zie ook: Estelle Cruijff en Ruud Gullit gaan uit elkaar: Estelle heeft Ruud Gullit bedrogen

Zie ook: Badr Hari en zijn ex vriending Daphne kregen vijf weken geleden een dochter

Zie ook: Estelle Gullit zwanger van Badr Hari!

Badr Hari, die volgens getuigen betrokken is bij de mishandeling van zakenman Koen Everink in de ArenA bij Sensation White afgelopen zaterdag, was niet voor de eerste keer aan het meppen. Natuurlijk doet hij dat als Kickbokser vaak in de ring, maar ook buiten de ring heeft Badr nog veel meer op zijn kerfstok.

De 38-jarige Koen Everink, die vorige week in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation zwaar werd mishandeld, is overgebracht naar een revalidatiekliniek. Daar gaat hij weer proberen te lopen. In een kort vraaggesprek met de Telegraaf sprak Everink gisteren zijn dank uit voor de vele steunbetuigingen aan zijn adres. „Dat heeft me goed gedaan”, aldus Koen Everink.

Voordat het grote publiek Badr Hari kende, dus voor zijn uitgelekte vriendschap met Estelle Gullit, was hij al vaker in verband gebracht met mishandeling. Hij is daar ook voor veroordeeld.

Badr Hari bekent 

De kans is groot dat Badr Hari ook voor de mishandeling van Koen Everink veroordeeld gaat worden. Zeker nu er een paar weken nadat hij constant heeft volgehouden er 'niks mee te maken' te hebben, nu ineens toch heeft bekend dat hij bij de mishandeling betrokken is.

Hoewel hij betrokken is, probeert hij zijn betrokkenheid te relativeren door te melden dat hij 'slechts' een klap heeft gegeven. Terwijl iedereen weet dat 'slechts' een klap van iemand als Badr Hari aardig vervelend kan aflopen. Dat komt een tikkeltje harder aan als slechts een klap van de gemiddelde buurman...

Estelle Cruijff heeft gezegd da Badr niets heeft gedaan. Als Estelle Cruijff dat blijft zeggen, dan heeft ze een probleem met justitie.

Inmiddels zit Badr hari vast en zijn voorarrest is met 90 dagen verlengd. Badr mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Volgens Het Parool lijkt het erop dat de zaak tegen Hari sterk is, omdat 90 dagen de maximale termijn is waarmee de voorlopige hechtenis kon worden verlengd. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters vaak voor een kortere verlenging van het voorarrest.
De losse handjes van Badr Hari. Badr Hari heeft bekent

Jeroen van den Berg

Badr Hari zou ook in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo wild om zich heen hebben geslagen. Zo vertelt medeoprichter Jeroen van den Berg van Air dat Hari hem om een futiele reden de tanden uit zijn mond trapte. "Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieƫn wakker", zegt Jeroen. "Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw." Afgesproken werd dat er geen aangifte zou worden gedaan als Hari voortaan uit de club wegbleef.

Wij vinden Estelle toch leuker zonder blauwe plekken. Laten we hopen dat Badr haar niet zo te pakken neemt als ze een keer geen zin heeft....

Estelle weet in ieder geval wat voor vlees ze in de kuip heeft. Badr heeft absoluut geen nette reputatie. Verder zou Estelle getuige geweest zijn van de mishandeling in de ArenA bij Sensation.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2012 by : ba2_kan