http://www.paidtoclick.com

Tuesday, May 29, 2012

Stop hooikoorts door veel seks!


Stop hooikoorts door veel seks!

Stop hooikoorts door veel seks!
Ik heb het nooit echt leuk gevonden dat ik last heb van hooikoorts. Jeukende ogen, niezen en hoofdpijn. Maar inmiddels hebben Iraanse onderzoekers me heel blij gemaakt met een geweldige ontdekking!

Zij hebben ontdekt dat mannelijke hooikoorts patiënten veel minder last van de symptomen hebben als ze seks hebben. Seks snoert namelijk bepaalde bloedvaten af waardoor je neus vrijgemaakt wordt en je ogen stoppen te tranen. Oftwel: ik stop per direct met medicijnen en vertel aan de lekkerste vrouwen dat ze me heel goed kunnen helpen. Het hoeft maar een paar minuten duren en ze hebben weer iemand genezen.

Geen medicatie meer
De Iraanse onderzoekers ontdekten dat het nasale systeem bij mannen in verbinding staat met het voorplantingssysteem. Volgens de onderzoekers moet er nog wel meer onderzoek gebeuren om de theorie te testen. Maar als dit efficiënt blijkt te zijn, hebben mannelijke hooikoortspatiënten volgens de wetenschappers geen medicatie meer nodig. Want sommige pillen kunnen namelijk een hoge bloeddruk en geblokkeerde neuzen veroorzaken.

Goedkoop en leuk
Neuroloog Sina Zarrintan zegt dat deze methode veel leuker en goedkoper is dan de huidige middeltjes tegen hooikoorts. "Je moet het ook alleen toepassen als de symptomen echt te erg worden. Gebruik seks om een snotneus en tranende ogen te verminderen als de symptomen echt te erg worden. Naargelang hoe erg de ziekte je leven verstoort, kun je je seksfrequentie aanpassen."

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2012 by : ba2_kan