http://www.paidtoclick.com

Wednesday, February 1, 2012

Wat doet een kerel eigenlijk op een kinderdagverblijf? Dat is toch al verdacht?


Wat doet een kerel eigenlijk op een kinderdagverblijf? Het schijnt dat 99.5% van de werknemers op een kinderdagverblijf vrouwlijk is. Kinderen in de buurt die 'oppas' zijn van buurtkinderen zijn altijd een meisje. Als er een jongen zich aanbiedt als oppas of als een man op een een kinderdagverblijf werkt is dat vreemd. Dat is verdacht.

Maar we zijn als Nederlanders progressief en vrij en vinden dat alles moet kunnen. En dan kan een Robert M., de 27-jarige verdachte van de grootschalige zedenzaak in Amsterdam, ineens hele gekke dingen doen met heel veel kindertjes.

Toch zou ik er erg veel moeite mee hebben als een onbekende kerel mijn dochter van 2 zou verschonen. Bij onbekende dames heb ik dat onderbuikgevoel minder.

Ik vraag me af of dat onderbuikgevoel er bij de ouders van de misbruikte kinderen ook was. Hebben zij dat onderbuikgevoel weggedrukt? Of hadden ze dat gewoon niet? Vandaag wordt duidelijk dat de leiding van kinderdagverblijf Het Hofnarretje ouders die Robert M. niet vertrouwden heeft weggehoond. "Niet iedere homoseksueel is een pedofiel. Hoogopgeleiden snappen dat wel", zo kregen deze argwanende ouders te horen. Was de leiding van het kinderdagverblijf maar wat argwanender geweest!

Laten we eerlijk zijn. Natuurlijk is niet elke man die op een kinderdagverblijf werkt een gestoorde die niet van kinderen kan afblijven. En natuurlijk zijn er ook vrouwen die deze foute neigingen hebben. Net zoals er gestoorde vaders en moeders zijn die dat hun eigen kinderen aandoen. Toch hoor je gewoon vaker dat vaders dat doen dan moeders. En dat zal de reden zijn dat ik dat onderbuikgevoel heb bij mannen die in een kinderdagverblijf werken en zich als oppas via marktplaats aanbieden.


Wat doet dit veel pijn. Bij mij, bij alle lezers, maar vooral bij de betrokken peuters en hun families!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2012 by : ba2_kan