http://www.paidtoclick.com

Wednesday, January 11, 2012

RIP Jennefer van Oostende | Zo triest. Wat kan een klein lief meisje van 10 jaar gedaan hebben, dat een kerel van 26 besluit om haar te vermoorden?! Dat is de vraag die ik me al uren stel.


Jennefer van Oostende gedood door Anthony Klein

Jennefer van Oostende vermoord door Anthony Klein
RIP Jennefer van Oostende | Zo triest.

Wat kan een lief klein meisje van 10 jaar nou gedaan hebben, dat een kerel van 26 besluit om haar te vermoorden?! Dat is de vraag die ik me al uren stel. Tot nu toe was de 26 Anthony alleen nog maar zeer verdacht, omdat in zijn huis het lichaam van een jong meisje is gevonden.


Zie ook: Anthony Klein doodde Jennefer van Oostende, het zusje van zijn ex.

Anthony Klein

Maar inmiddels is Anthony Klein, de ex-vriend van de zus van Jennefer, Sandra van Oostende, aangewezen als de dader van de moord op Jennefer. Op Facebook meldt ze dat Anthony de schuldige is en dat hun kinderen ook nog van alles hebben gezien.
Anthony Klein
Hoe slap ban je als kerel van 26 dat je een meisje van maar 10 vermoord? Ik hoop dat Anthony niet wegkomt met een mindere straf vanwege een 'moeilijke jeugd'. Nee hij mag zitten en lang ook. De familie van Jennefer heeft ook levenslang.

Het zoontje van Anthony Klein heeft veel gezien en is een van de belangrijkste getuigen voor het OM. Hij zal ook moeten leven met de daden die zijn vader gedaan heeft.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2012 by : ba2_kan